«Հակաբացիլ Կոմիտաս» 2016

212-298x300«Անտիվիրուս Կոմիտաս 2016» ամենամյա երաժշտական նախագիծ

Նախագծի հեղինակ՝ Արթուր Շահնազարյան

Ժամանակացույց՝ Հունիսի 1-2

 

Երգացանկ՝ Կոմիտասի գրառած-մշակած 10 երգ

Ծրագիր. երգերի տեքստեր

Հունիսի 1

Վայր՝ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի Մայր դպրոց, Մարմարյա սրահ

11:00` տոնակատարության սկիզբ

Մասնակիցներ՝ Կրտսեր դպորցների 1,2,3-րդ դասարանցիներ, դասավանդողներ, ծնողներ, Արտաշատի թիվ 2 հիմնական դպրոց

Ծրագրում՝

  • Սոնա յար
  • Հո՜յ, Նազան
  • Գնացեք, տեսեք
  • Արև, արև, եկ, եկ
  • Էսօր ուրբաթ է, պաս  է
  • Փայտե ձիուկ
  • Լորիկ
  • Փափուռի
  • Հեյ իմ Նազան, իմ Նազան իմ
  • Երևան բաղ եմ արել
  • Արտաշատի թիվ 2 դպրոցի սովորողների ելույթը
  • Թագվորի մեր դուս արի, Խնկի ծառ
  • Միջին դպրոցի երաժշտության ընտրությամբ գործունեության խումբ, ղեկավար՝ Լուիզա Քեշիշյան,  նվագակցող՝ Լիլիթ Առաքելյան
  • Ստ. Շաքարյան  «Մուշ-Մուշ»
  • «Սեբաստացիներ» մանկական երգչախումբ, խմբավար՝ Մարինե Մկրտչյան, նվագակցում է Լիլիթ Առաքելյան
  • Պերգոլեզի «Ամեն»
  • Մոցարտ  խմբերգ «Կախարդական սրինգ» օպերայից

Նախագծի հեղինակ՝ Արթուր Շահնազարյան

Պատասխանատուներ՝ երաժշտության դասավանդողներ՝ Մարինե Մկրտչյան, Սոֆյա Գրիգորյան, Տաթև Ստեփանյան, Հասմիկ Մաթևոսյան

Օր 2-րդ

ժամը՝ 11.00 

Վայր՝  Նախակրթարանների պարտեզներում՝ Նոր դպրոց, Դպրոց պարտեզ, Հիմնական դպրոց, Գեղարվեստի դպրոց, քոլեջ

Մասնակիցներ՝ նախակրթարանի  խմբեր 

Հասմիկ Մաթևոսյան

Երգացանկ՝      

1․Արև, արև, ե՛կ, ե՛կ

2. Հե՜յ, իմ Նազան

3. Փափուռի

4. Եկեք ծեծենք

5.  5 էծ ունեմ

Խաղիկներ՝

1.Մամի-մամի

2.Ճվիկ-ճվիկ

 Նախագիծ-Երգացանկ՝   Մարինե Մկրտչյան    

  • .Փայտե ձիուկ
  •  Արև, արև, ե՛կ, ե՛կ
  •  Հե՜յ, իմ Նազա
  •   Փափուռի
  •   Վիճակի երգ 
  •  Դան, դան, դանեդան
  •   Քուրիկ Զիզի
  •   Ա՜յ, արևը

Հյուրասիրություն՝ պաղպաղակ

Պատասխանատուներ երաժշտության դաստիարակներ`Մարինե Մկրտչյան, Սոֆյա Գրիգորյան, Տաթև Ստեփանյան, Հասմիկ Մաթևոսյան

 

Оставьте комментарий